De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Maura Slink - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Maura Slink - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Maura Slink

Blijf op de hoogte en volg Maura

16 Augustus 2017 | Nederland, Rijen

Hee dushi's,

Wat leuk dat jullie beginnen aan het lezen van mijn eerste reisverslag!

Ongeveer een half jaar geleden heb ik besloten dat ik voor mijn opleiding Horecaondernemer/-manager 5 maanden naar Curaçao wil gaan voor een stage. Vanuit Nederland heb ik veel al kunnen regelen; een stage bedrijf en alle nodige papieren.

Nog maar 5 dagen en dan vertrek ik, 21 augustus voor mijn stage naar Curaçao. In totaal gaan we met 9 man, een hele leuke groep!
De koffer wordt al langzaam ingepakt, de laatste spullen worden nog gekocht en dan is het hopen dat het allemaal in mijn koffers past en binnen het gewicht.

De laatste dagen staat vooral in het teken van nog even afscheid nemen van iedereen, vorige week heb ik een ontzettend leuk en gezellig feestje gevierd, dankjewel iedereen die daarbij aanwezig was! Nog even lunchen, een borreltje en wat quality time met mijn familie en dan is het toch echt zover.

Ook nog even de laatste afspraken plannen, de pedicure, schoonheidsspecialist en de kapper. Zoals jullie wel weten is het in Curaçao bijna altijd 30 graden, vandaar dat ik op advies van mijn kapster Yvonne een heel stuk eraf heb gehaald! Foto's als bewijs zijn hieronder te vinden.

Ik heb nog nooit langer dan 5 uur gevlogen dus 10 uur wordt een lange zit, ik hoop dat ze bij KLM leuke films hebben haha. Gelukkig heb ik ook genoeg leuke bladen gehad om te kunnen lezen.

De eerste week zijn we allemaal nog vrij, hierin zullen we kennis maken met de appartementen, de cultuur, mijn stage bedrijf, zullen we nog veel papieren moeten regelen en gaan we mijn verjaardag vieren de 25ste.

Tot de volgende, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Maura

• 16 Augustus 2017 - 15:27

Jacqueline:

Wat leuk Maura. Heel veel succes daar en ook lekker genieten.